joi, 19 ianuarie 2012

Arch Enemy si o poveste cu un ceas




Unul dintre cele mai tari concerte la care am fost vreodata. De ziua mea, ca sa fie tacamul complet. Femeia numita Angela Gossow mi-a mutat directia, ca sa nu folosesc cuvantu pretios.

Atmosfera a fost de pe Marte. Destul de aproape de asta MUST SEE. Nu stau sa povestesc concerte, pt ca astea-s pentru oamenii care-si deplaseaza burtile sa le vada/auda/miroasa/pipaie/bea/chiuie la fata locului.

Dar s-a intamplat ceva ciudat la un momendat. La mosh pit la care am participat cu draga inima, un cineva si-a pierdut un ceas care a aterizat sub picioarele mele. Frumoos nevoie mare. Scump, la fel, cred. Casio, care este. L-am pus tacticos la mana dupa ce il afisasem spre gloata pret de cateva secunde. Dupa ce s-au potolit spiritele, un baiat cauta transfigurat de zor ceva pe jos. Il iau de gat si-l intreb ce-a pierdut.

- Un ceas. Mai deosebit. Argintiu...
- Ce marca e?
- L-ai gasit tu?? Spune-mi man ca e foarte important pentru mine.
- Probabil. Ce marca e?
- (Vizibil afectat) aa e un ceas mai deosebit. Swatch...cred...
- Hai, pleaca de-aici.
- Nuu man. Te rog. Zi-mi ca l-ai gasit!!
Intre timp apare si prietena lui. La fel de rugatoare. Nici ea n-a fost in stare sa zica marca. Doar ca era un ceas argintiu. Cu capsa. Si cadran albastru.

- Uite ce e mestere. Io-ti dau numele meu ca sa ma poti gasi pe Facebook cand iti aduci aminte ce marca e ceasul TAU.

Cum intelegea din parti. I-am luat telefonu si am inceput sa-mi tastez numele. Bruscs:
- E CAASIOO. E Casio man. E Casio
Il dau jos de la mana si i-l intind intre ochisori. Se bucura ca Gollumu cand in sfarsit ia inelu si cade in lava.

Mi-a multumit calduros si a disparut in multime. Un prieten care vazu toata faza m-a privit dezaprobator. Dar cred ca nevasta-mea va aprecia comportamentul meu extraordinar :)


Niciun comentariu: