sâmbătă, 21 august 2010

Problema mea/lor cu brunetele cu ochi verzi

Care este problema mea cu brunetele cu ochi verzi(cap de afis nevasta-mea, bineinteles). O chestiune celebra intre apropiatii mei.

Imi plac filmele SF. Oamenii care le fac au abuzat de modelul asta - bruneta albinoasa cu ochii verzi/albastri. Le-o parea ca e mai SF asa. Probabil. De-aici, sursa obsesiei.



Dovezi:

Ornella Mutti - Flash Gordon



Claudia Black - Aeryn - Farscape



Andrea Parker - Miss Parker - The Pretender



Malin Akerman - Watchmen si Lucy Lawless - Battlestar Galactica (si lucy lawless ar putea fi de vina, nu sunt sigur)



Chloe - Star Gate Universe



Megan Fox - Transformers



Stacey Haijduk - Seaquest (mult mai misto decat in poza asta)



Milla Jovovich - Ultraviolet



Jennifer Connely - Dark City



Charlize Theron - Aeon Flux



Zooey Deschanel - The Hitchhiker's Guide to the Galaxy



Alessandra Torresani - Caprica



Delphine Chaneac - Splice


Si exemplele mai pot continua. Insa deja nu mai are rost. Asa e. Am fost manipulat.

2 comentarii:

Anonim spunea...

mneee, cu tot respectul pentru modelul de bruneta cu ochi verzi (care e si idealul meu estetic feminin), damele din postarile tale sunt majoritar blonde sau satene vopsite in tonuri inchise, in general pentru exigente de rol. toate cele bune.
letitia

Cumnata mea e alba, bruneta si cu ochi verzi, daca si nevasta ta e naturala nu poti sa fii decat mandru. ca sunt mai rare...

Unknown spunea...

true. femeia de-mi e nevasta e rara. dar e la fel de bruneta cu ochii verzi ca fetele din galerie. nu ma intereseaza ca-i vopsita. Sau, mint, e foarte bine ca e vopsita :)