miercuri, 7 septembrie 2011

Basescu si meciul (AP)


Basescu se pregateste sa urmareasca meciul de inaugurare a stadionului National Arena, Romania - Franta, alaturi de supusa lui sotie, Maria. De dupa colt, se aude urmatoarea "dezbatere" a presedintelui

TB: Ceee frumoos. Superb, as spune daca nu era ctitoria dinţosului de Oprescu. Manca-l-ar lupii de mare. Hă hă hă hă.

MB:(sfioasa)...

TB: Aha! Imnul României! Na, na, na...acuma vine, Maria, versul meu preferat. Ce-mi place dom'le. Hâă hâă..uu un sange de ro maaaan...

TB:...Hait! Futu-ti gura ma-tii! Unde e ma gunoiule versul cu Traian??

TB: Ai vazut ma Maria ce agresiv a fost tiganu asta imputit?

MB:(sfioasa)....

(In acelasi timp, pe un fir rosu, Dintosu se hahaia cu ferefeii la telefon. SO: Muie! V-am zis io! Bagabontilor. Moare chioru hahahahahaha)

Incepe meciul

TB: Ce ma? Jucam cu Franta?? Cu ungurul ala jidan de Sarkozy. F*-l in urechile alea mari. Mi-a dat un cap in gura cu şengăn ca nu i-am recunoscut io Kosovo. Sa traga el sfori dup-aia cu Harcovu. Imi bag in el de meci. Nu ne bate Piticu.

TB: (nu se uita la meci. bea si injura)

Fluier final

TB: Tu'ti spaga ma-tii Oprisene...

Niciun comentariu: