vineri, 9 octombrie 2009

Iti promit io ca voi cauta sa nu-ti mai dau nici un ban (scrisoare deschisa catre "George" Pogea)


Poza aste de pe http://www.zp.ro


Draga domnule ministru de Finante,

Iti promit solemn ca daca te pune 'al din lac sa majorezi TVA, sau oricare alta taxa sau impozit, voi face tot posibilul ca la anul sa nu-ti mai platesc nimic.

Stii cum fac?

1. O sa-mi iau tigari cu timbru de Moldova. Ca am de unde. Is sigur ca producatorii de tigari, aia care-ti tin bugetul de venituri, nu se supara. Pt ca pana una alta tot ei le fac. Deci o sa pierzi accizele si TVA-ul. O sa mai pierzi niste accize, pentru ca prietenilor o sa le fac cadou o sticla de tuica buna (originala) si nu una de scotch (fara imaginatie).

2. O sa folosesc la maximum okazii.ro pentru bunuri de folosinta indelungata. Daca a folosit ala telefonu/frigideru/ventilatoru o luna si s-a plictisit de el n-o sa-mi iau unul nou. Deci o sa pierzi TVA-ul.

3. Cu venitul nu am cum sa te fentez, dar nu-mi lipseste prea mult faza asta pentru ca oricum nu vad niciodata brutul. Asta pentru ca Finantele se folosesc de angajator sa-si stranga veniturile - a se citi "retinere la sursa".

4. Daca imi merge bine la anu' o sa-mi cumpar o casuta postala intr-un offshore

5. Lenjeria intima o sa mi-o cumpar din "Europa", iar gecile si pantalonii o sa mi le comand din germania. Deci o sa taxezi doar curierul.

6. O sa stau la munte la cort sau in cel mai bun caz la o pensiune evazionista. Si la mare la fel.

PS: Taxa pe valoarea adaugata este oricum o inventie diavoleasca. Cum naiba sa pui bir pe evolutie, pe progres? Acuma vrei s-o maresti? Pai atunci hai sa involuam. Greva fiscala se poate face in fel si chip.

3 comentarii:

geomateo spunea...

mancarea, mancarea de unde o iei!?

Cristian spunea...

Nu mananca. Nu ai vazut cum arata? Piele pe oase...

Unknown spunea...

Porcu de la tara, rosia din piata (pariu ca n-are TVA?), brutarii is si asa cei mai mari evazionisti (asa zice statu). Am de unde.