luni, 14 septembrie 2009

Daca as fi ministrul Finantelor acum..




.., in vreme de proteste dirijate, as aplica tehnica pumnului in gura.
Discursul ar fi asta:
"Bun. Vad ca nu sunteti de acord cu nimic. Nici voi, nici colegii mei ministri. E, aflati ca pentru anul viitor trebuie musai sa am un deficit de 100 de lei, ca sa mai pot functiona. Calculele mi-au dat ca mai am nevoie de 50 de lei. Intelegeti ca nu vreau sa cresc taxe in vreme de criza. Trebuie sa tai astia 50 de lei din cheltuieli. Daca nu va invoiti si nu va puneti de acord, intre voi, vorbesc, eu n-am altceva de facut decat sa cresc taxele in 2010.

Asadar, smiorcaielile voastre salariale vor fi platite de TOATA tara. Anunt asta de ACUM ca sa stie toata lumea.

Acuma dati-i drumu' acasa pana nu vin aia multi peste voi. Hai, hai, acas.

Niciun comentariu: