luni, 10 august 2009

Surpriza de familie



Unbland prin blogosfera de pe calculatoare semi straine am dat de individa
Bineinteles ca nu stiam ca are blogue. Vez? Il cresti la pieptul tau si musca mana care l-a hranit. Rasbunarea mea va fi crunta in tag-uri

Este vorba despre a mea nevasta, doamna Flavia Tudorica

PS: mai face si bascalide de mine p-acolo. Miss, tin-te tare, adio Pringles. SourCream&Onion? Ciuciu.

PPS: Bineinteles ca ia a daramat semnu ala cu Regia autonomaaapelor. E grim femeia

PPPS: buey eimi li care esti tu

Un comentariu:

Flavia Tudorică spunea...

Ar trebui sa fii multumit, mie mi-a luat un an sa dau de-al tau blog din pura intamplare.
Asta una.

A doa. Eu stiu ca tie ti-e greu sa traiesti stiind ca NU te trezesti langa celebritati si de-aia o tot dai inainte cu diferite vedete, dar realitatea cruda e ca nu ma ai decat pe mine. Si pe fi-tu. Imi pare rau, nici azi n-o sa te trezesti cu Amy Lee in pat.

A treia si ultima. Pringles? Sour Cream & Onion? Ma uit la un pachet nedesfacut adus de tine. Ca ofranda pentru ca nu vii niciodata acasa la ore rezonabile. Ce crezi, ma descurc si fara? ;;)

PS: Normal ca eu am daramat semnu ala cu regia apelor, caci pe-atunci eram o durrra, nu ca astazi. Of of.