miercuri, 29 iunie 2011

Rezultatul testului: cat citesti si cum comentezi in presa Online




50 de oameni au citit postarea cu prostituate. Care era defapt despre boom-ul economic din provincia Alberta, datorat bitumului. Despre prostituate era o singura propozitie cu veniturile lor saptamanale. Si aia in paranteza. De genul: (pana si prostituatele fac XXX bani pe saptamana)

Probabil multi au fost dezamagiti de continutul textului, deoarece doar 3 dintre ei au comentat postarea pe Facebook.

Din aia care au comentat, doar unul s-a legat de subiectul stirii si nu de titlu.

Aia care au comentat titlul s-au referit la o "greseala" de scriere (luna in loc de saptamana). Unul a recunoscut ca n-a ajuns la al doilea link - ala care ducea defapt la adevaratul articol. Cu titlul original.


Concluzii

1. Multi sunt atrasi de ceva cu sex, putini reusesc sa treaca peste dezamagirea ca n-a fost vorba despre aia.

Asadar 1-0 pentru BusinessInsider.com vs tnr.com. A luat o propozitie aruncata in text. A pus-o titlu. Si a luat caimacul. tnr.com a ramas cu munca.

2. Majoritatea n-a trecut de titlu.

3. In cazul "greselii" s-a intamplat ce se intampla pe toate site-urile de stiri. Mici sau mari. Astept un psiholog care sa binevoiasca sa-mi explice de ce publicul prefera sa comenteze geseli de text, de cele mai multe ori banale, decat sa se lege de subiectul articolului.

2 comentarii:

Flavia Tudorică spunea...

1. E o lege biologica, naturala, evidenta, cum vrei sa-i zici.
2. 50 de oameni e o baza prea mica pentru a spune cu siguranta ca e asa. Nu zic ca nu se confirma in populatie, zic doar ca exista intotdeauna un semn de intrebare (comment din defect profesional)
3. Se cheama Online OCPD. Mai in gluma, mai in serios, vezi aici, nr. 3: http://www.cracked.com/article_17522_6-new-personality-disorders-caused-by-internet_p2.html

PS: 2 oameni n-au intrat pe al doilea link.

Alex spunea...

Am facut si eu o chestie dinasta pe blog.Am observat ca 90%dintre pot fi manipulati in ultimul hal.E geniala treaba:)).