E sfarsit de an si, ca orice alta firma care a aderat la modelul corporatist, firma X consuma un soi de energii sa-l faca-cum se cuvine.
Asadar firma X isi indeamna angajatii sa-si faca-cadouri "oarbe" (secret santa) si pregateste si o petrecere tematica.
E, moneyro, avand cam acelasi numar de angajati ca si firma x, nu simte nevoia unor astfel de enormitati. Or fi colegi(e) care viseaza in secret la asa ceva, dar s-ar potrivi ca nuca in perete treaba asta.
E mai spartan, asa. Is relatii solide bazate pe "ce scrii azi?", "vii ma la bere?" (zilnic), "cat am facut ieri?", "cat are capital?", "ai terminat ma ala?", "vezi ca lipsesc maine.../imi lasi text", "cojocaru unde e ma?" "asta nu prea face", "pune-l pe pozitia a doua", "e de main", "ce dam maine?", "esti dobitoc" sau "da-te-n slbz"
O pleiada de formule care fac din moneyro un grup de oameni care urmaresc acelasi scop, dar care nu apartin grupului. Si nici nu simt nevoia. N-au nevoie sa-si faca-cadouri. Tin doar la text, la salariu si la concediu. Is o armata cinica. Fara pamponashe care sa ascunda barfa uneori sterila, alteori distructiva clocita sub umbrela corporate.
Daca redactia moneyro ar fi acum guvernul romaniei ar scoate tara din rahat fara sa clipeasca. Si aia de la ZF la fel.
E, d-aia nu i-as vedea imbracati in clovni la sfarsit de an, asa cum obisnuiesc corporatistii sa faca.
Noi nu vrem sa ne dam prietenia. Vrem sa fim mai buni si sa luam mai multi bani. Asa ca ne uitam la inceputul anului viitor, nu la sfarsitul astuia.
2 comentarii:
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=215597014085&set=t.1319946448
Alte vremuri, alta firma.
Trimiteți un comentariu