luni, 17 mai 2010

Cat de frumoasa e o parte a populatiei...



Ce-am vazut la AC/DC? Mai mult de'un concert. Am vazut cat de frumosi si civilizati sunt o parte dintre romani. Daca populatia asta ar fi formata din oamenii pe care i-am vazut ieri la concert, nu m-as da dus de-aci.

Este incredibil ca, de-o potriva copii, tineri si batrani, n-aveau fata aia de roman cretin. Ala de-l vezi tarandu-se in chinurile iadului prin magazin ca nu i-a luat ma-sa nush ce Bakugan. Ala de la volan.(punct). Ala care face gratar la munte si da la macsim "muzica de petrecere". Ala de se inghesuie la coada sau in tramvai(pe vremea lui era altfel pe dracu). Ala care si-a luat credit cu buletinul cu rata de 70% din salariu. Pentru o masina. Ala care face dansul pinguinului la nunta.

Aveti aici o galerie foto cu publicul de la concertu AC/DC

4 comentarii:

john spunea...

dar si ce frumoase erau tipele filmate la melodia "Jack", parca nu erau roackeritele noastre clasice:). or fi fost importate?

Flavia Tudorică spunea...

Sa inteleg ca nu erai singurul care s-a dus acolo ca un om civilizat?

john spunea...

ca un om civilizat ce sunt, am baut bere fara alcool in Gradina Parlamentului si am stat civilizat la coada la buda:))

Ana Bâtcă spunea...

Deci populatia Romaniei e formata si din acei oameni, in consecinta nu ai de ce sa te grabesti sa te lasi dus de aici :D