joi, 14 ianuarie 2010

Costin Ilie: Dialog imaginar între Traian Băsescu şi Sebastian Vlădescu. Apare şi Boc

Aveti aici o nascocire geniala a domnului Costin Ilie:

Mai devreme am scris cu indignare moderată despre numirea lui Dan Bittman în funcţia de consilier al ministrului Finanţelor. Acum, dacă tot e să fie băşcălie, să râdem.

TB: Seba, ce te-a apucat, mă, îţi faci formaţie la minister? (hă, hă, hă)

SV: Hai, şefu’, faci mişto de mine. N-ai zis matale în campanie că trebuie să modernizăm statul?

TB: Aşa am zis, da…

SV: Păi, asta fac şi io. Ce sa fac cu babetele alea obosite de la biroul de presă, cu toţi mâhniţii ăia de prin minister. Aduc şi eu d-ăştia pe val, din mainstream…

TB: Vezi că noi suntem cu Nabucco.

SV: (nu înţelege, aşa că îşi reia ideea) …cu melodii de top, băieţi cool.

TB: Nu eşti prost deloc, mă, chiar dacă vii de la liberali. Strategia ar trebui adoptată de toate ministerele. Zi-mi şi mie numărul lui Boc, că mereu îl uit. (Boc bagă capul pe uşă: m-aţi strigat, şefu’?)

TB: Dă-mi şi mie numărul tău să te sun.

EB: 072…

TB: (Hă, hă, hă) La ce să te mai sun, mă, dacă eşti aici? (Hă, hă, hă) Fii atent, Seba a avut o idee bună cu Gheorghe şi Bittman. Să faceţi la fel la toate ministerele.

EB: Sigur, este o idee foarte bună (invidia îi umple ochii de lacrimi)…

TB: Face parte din proiectul de modernizare a statului, aşa să le spui.

EB: (cu vocea încă tremurândă, dar fericit că a priceput care e şpilul) mă gândisem şi eu la ceva asemănător, să îmbunătăţim puţin comunicarea cu populaţia…

TB: cu românii, nu cu populaţia. Ro-mâ-nii

EB: …ro-mâ-nii… cu românii, folosind vedete autohtone. Chiar am început cu Honorius…

SV: (vede cum i se fură momentul de glorie, licitează) Vedeţi că eu o să mai angajez acum o trupă de dansuri moderne, am nevoie la ANAF. Mă mai gândeam şi la nişte raperi d-ştia marfă (e întrerupt de Boc).

EB: O să discutăm toate propunerile într-o şedinţă de guvern, nu poate să facă fiecare ce vrea, trebuie să fim consecvenţi cu linia partidului.

TB: (priveşte către Vlădescu) Să le faceţi o propunere şi celor cu „Dacă aş fi pentru o zi preşedinte”, îmi sunt simpatici.

EB: (către Vlădescu) Neapărat să-i contactezi şi pe cei cu „Dacă aş fi pentru o zi preşedinte”.

Discuţia este întreruptă de o secretară: Domnii de la FMI întreabă cât mai trebuie să aştepte, sunt aici de o oră.

Niciun comentariu: