marți, 1 decembrie 2009

De 1 decembrie



M-am trezit azi cu o mare parere de rau ca simt lucruri nasoale despre tara mea. Ca de fiecare data cand ies din bloc si dau cu ochii de strada mea din Crangasi, mi-a venit in gand Australia.

Azi ar fi trebuit sa tin post de la visele astea de plecare pe meleaguri straine.

N-am tinut. Mai mult, m-am enervat si mai tare cand mi-am dat seama cat de mare este diferenta dintre salariul meu (mult peste media pe economie) si pretul metrului patrat construit pe strada mea din Crangasi. Care, fie vorba intre toti, e un cartier de rahat.

Apoi am fost la "defilare". Arme vechi, aruncate de altii, dar spalate frumos. Parca parca a incoltit un fel de patriotism in sufletul mic al unui om care odata era catalogat de toti ca nationalist.

E, uite mai, Romanio, nu-s suparat ca m-ai tradat. Iti vreau in continuare tot binele din lume. Stii ce-ti doresc io de ziua ta?

Ia sa te revansezi

Niciun comentariu: